If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колеги видях, че има такава тема, но нищо не е останало от обясненията. Спешно ми е и ще се радвам някой да ми обясни как става тази работа п.с лупата не ме интересува, искам да почистя стъклото на фара.
Имаше обяснения ама в признак на яростна моментна лудост ги изтрих.
Недей да отваряш фара..накъсай на малки парчета вестник и след това започни със студена вода да друсаш до като не излезне и последното парче.
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
м? Я обясни техниката, че нещо не хванах... Мен ми се иска лупите да изичстя, че са леко мътни, ама как става....и става ли изобщо без дисекция!?
@boxsiora - за това ли питаш, защото като гледам май проблема при мътните стъкла е окисляването. Сигурен ли си, че вътре е проблема? Ставало и с паста за зъби...
Накъсваш вестник на дребно,слагаш го вътре и пълниш със студена вода.Да стане като каша от вестници,и започваш енергично да друсаш.Изсипваш и пълниш отново до като излезнат всички парченца.
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
м? Я обясни техниката, че нещо не хванах... Мен ми се иска лупите да изичстя, че са леко мътни, ама как става....и става ли изобщо без дисекция!?
@boxsiora - за това ли питаш, защото като гледам май проблема при мътните стъкла е окисляването. Сигурен ли си, че вътре е проблема? Ставало и с паста за зъби...
вътре е колега
---------- Post added at 22:48 ---------- Previous post was at 22:47 ----------
Накъсваш вестник на дребно,слагаш го вътре и пълниш със студена вода.Да стане като каша от вестници,и започваш енергично да друсаш.Изсипваш и пълниш отново до като излезнат всички парченца.
Мерси колега, а как се сваля фара както и крушките,на късите ми е ясно, но на дългите и мигача гледам да не пипам без да питам.
За да свалиш фара трябва да откачиш бронята поне от едната страна до емблемата.Зависи за кои фар,за двата цялата броня.Другите крушки се свалят със завъртане на целият цокъл.
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
За да свалиш фара трябва да откачиш бронята поне от едната страна до емблемата.Зависи за кои фар,за двата цялата броня.Другите крушки се свалят със завъртане на целият цокъл.
Миналата година пробвах с вестници но много трудно ги изкарах после. Втората процедура беше по трудна но с голям ефект А тя беше сваляне на фаровете отлепване на стъклата всички рефлектори в стрелча и забърсване на стъклата и лупите
Колеги ще попитам тук да не отварям нова тема ! Знаете ли как се разглобява пръскалката на левия фар или се сваля целия фар или още по-лошо бронята като при нас ? Колата е 166 фейслифта !
Миналата година пробвах с вестници но много трудно ги изкарах после. Втората процедура беше по трудна но с голям ефект А тя беше сваляне на фаровете отлепване на стъклата всички рефлектори в стрелча и забърсване на стъклата и лупите
Колега, би ли споделил ноу-хау относно отлепването на стъклото?
Днес успях до голяма степен да почистя един фар, но си загубих маса време бъркайки оттук оттам.
.....И през цялото време си мислех "добре, че не станах гинеколог"
Затопляш добре стъклото,може и със сешоар.След това с макетно ножче разрязваш.Събирането пак със затопляне.
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Аз ги затоплих във фурната че така по добре се загрява целият фар и съответно по бавно изстива Гадно беше след отлепването самото почистване от този силикон И мисля че беше писано някъде като събираш да ползваш сив силикон
---------- Post added at 08:36 ---------- Previous post was at 08:31 ----------
Защо да е грешка слагането на новият силикон Моят също го смених и сега нямам проблеми Просто почистването на старият ме изтормози
Аз ги затоплих във фурната че така по добре се загрява целият фар и съответно по бавно изстива Гадно беше след отлепването самото почистване от този силикон И мисля че беше писано някъде като събираш да ползваш сив силикон
Препоръчвам да се използва стария силикон. Нов да се добавя само на места, където има нужда, или не си сигурен, че е уплътнил стария.
В общи линии както и да постъпи колегата, все е правилно.
Благодаря Ви! Ще работя по указания начин следващия път. Иначе демонтирането на рефлектора и лупата за късите светлини не налага свалянето на стъклото.
Comment