Известие

Collapse
No announcement yet.

Сваляне, отваряне и почистване на фар. Как?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сваляне, отваряне и почистване на фар. Как?

    Колеги видях, че има такава тема, но нищо не е останало от обясненията. Спешно ми е и ще се радвам някой да ми обясни как става тази работа п.с лупата не ме интересува, искам да почистя стъклото на фара.
    Alfa Romeo 166 2.4JTD 200 Бягащи кончета

  • #2
    Имаше обяснения ама в признак на яростна моментна лудост ги изтрих.
    Недей да отваряш фара..накъсай на малки парчета вестник и след това започни със студена вода да друсаш до като не излезне и последното парче.
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #3
      м? Я обясни техниката, че нещо не хванах... Мен ми се иска лупите да изичстя, че са леко мътни, ама как става....и става ли изобщо без дисекция!?

      @boxsiora - за това ли питаш, защото като гледам май проблема при мътните стъкла е окисляването. Сигурен ли си, че вътре е проблема? Ставало и с паста за зъби...
      Last edited by borvass; d.m.y г., 21:39.
      sigpic
      Alfa Romeo 166 2.4JTD 20V FL
      Fiat Punto 1.2HSD 1995

      Comment


      • #4
        Накъсваш вестник на дребно,слагаш го вътре и пълниш със студена вода.Да стане като каша от вестници,и започваш енергично да друсаш.Изсипваш и пълниш отново до като излезнат всички парченца.
        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от borvass Покажи съобщение
          м? Я обясни техниката, че нещо не хванах... Мен ми се иска лупите да изичстя, че са леко мътни, ама как става....и става ли изобщо без дисекция!?

          @boxsiora - за това ли питаш, защото като гледам май проблема при мътните стъкла е окисляването. Сигурен ли си, че вътре е проблема? Ставало и с паста за зъби...
          вътре е колега

          ---------- Post added at 22:48 ---------- Previous post was at 22:47 ----------

          Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
          Накъсваш вестник на дребно,слагаш го вътре и пълниш със студена вода.Да стане като каша от вестници,и започваш енергично да друсаш.Изсипваш и пълниш отново до като излезнат всички парченца.
          Мерси колега, а как се сваля фара както и крушките,на късите ми е ясно, но на дългите и мигача гледам да не пипам без да питам.
          Alfa Romeo 166 2.4JTD 200 Бягащи кончета

          Comment


          • #6
            За да свалиш фара трябва да откачиш бронята поне от едната страна до емблемата.Зависи за кои фар,за двата цялата броня.Другите крушки се свалят със завъртане на целият цокъл.
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
              За да свалиш фара трябва да откачиш бронята поне от едната страна до емблемата.Зависи за кои фар,за двата цялата броня.Другите крушки се свалят със завъртане на целият цокъл.
              Мерси колега.
              Alfa Romeo 166 2.4JTD 200 Бягащи кончета

              Comment


              • #8
                Миналата година пробвах с вестници но много трудно ги изкарах после. Втората процедура беше по трудна но с голям ефект А тя беше сваляне на фаровете отлепване на стъклата всички рефлектори в стрелча и забърсване на стъклата и лупите
                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                Comment


                • #9
                  Колеги ще попитам тук да не отварям нова тема ! Знаете ли как се разглобява пръскалката на левия фар или се сваля целия фар или още по-лошо бронята като при нас ? Колата е 166 фейслифта !
                  Alfa Romeo is a wonderful way of life!

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                    Миналата година пробвах с вестници но много трудно ги изкарах после. Втората процедура беше по трудна но с голям ефект А тя беше сваляне на фаровете отлепване на стъклата всички рефлектори в стрелча и забърсване на стъклата и лупите
                    Колега, би ли споделил ноу-хау относно отлепването на стъклото?
                    Днес успях до голяма степен да почистя един фар, но си загубих маса време бъркайки оттук оттам.

                    .....И през цялото време си мислех "добре, че не станах гинеколог"


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Затопляш добре стъклото,може и със сешоар.След това с макетно ножче разрязваш.Събирането пак със затопляне.
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                        Затопляш добре стъклото,може и със сешоар.След това с макетно ножче разрязваш.Събирането пак със затопляне.
                        +1

                        Ето и една тема, която може да ви е полезна. Незнам до каква степен се препокриват нещата. Дано помогне:

                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=29702

                        ПП: Там направих грешка при затваряне да слагам нов силикон. Наистина не е необходимо, но се презастраховах.
                        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                        Comment


                        • #13
                          Аз ги затоплих във фурната че така по добре се загрява целият фар и съответно по бавно изстива Гадно беше след отлепването самото почистване от този силикон И мисля че беше писано някъде като събираш да ползваш сив силикон

                          ---------- Post added at 08:36 ---------- Previous post was at 08:31 ----------

                          Защо да е грешка слагането на новият силикон Моят също го смених и сега нямам проблеми Просто почистването на старият ме изтормози
                          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                            Аз ги затоплих във фурната че така по добре се загрява целият фар и съответно по бавно изстива Гадно беше след отлепването самото почистване от този силикон И мисля че беше писано някъде като събираш да ползваш сив силикон
                            Препоръчвам да се използва стария силикон. Нов да се добавя само на места, където има нужда, или не си сигурен, че е уплътнил стария.

                            В общи линии както и да постъпи колегата, все е правилно.
                            Last edited by b_angelov; d.m.y г., 09:44.
                            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                            Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                            Comment


                            • #15
                              Благодаря Ви! Ще работя по указания начин следващия път. Иначе демонтирането на рефлектора и лупата за късите светлини не налага свалянето на стъклото.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X